Perubatan Alternatif Mungkin Jawapan kepada Long dan Kehidupan Sihat

Perubatan Alternatif Mungkin Jawapan kepada Long dan Kehidupan Sihat

Jika anda sudah bersedia untuk berasa lebih baik daripada anda pada tahun-tahun daripada terus membaca.

Terapi perubatan alternatif sebenarnya lebih selamat daripada ubat terapi tradisional kerana mereka tidak menggunakan bahan kimia berbahaya yang terdapat dalam ubat-ubatan preskripsi yang paling. Kebanyakan terapi alternatif tidak akan berinteraksi dengan apa sahaja yang anda boleh lakukan untuk kesihatan anda. Juga tidak akan mempunyai apa-apa yang buruk atau sebelah memberi kesan yang berkaitan dengan ubat-ubatan preskripsi seperti kehilangan tenaga.

Saya ingin memberi jaminan bahawa perubatan alternatif tidak dikaitkan dengan pemujaan, hipi atau mana-mana jurujual minyak ular. Kita bercakap tentang sesuatu di sini yang tidak wajar tetapi juga adalah selamat dan boleh digunakan bersama-sama dengan terapi tradisional tanpa kesan sampingan yang berkaitan dengan ubat-ubatan yang dihasilkan.

Anda akan belajar bagaimana untuk mendekati kebimbangan anda dari sudut perubatan dan dapat membuat analisis yang berpendidikan daripada situstion anda. Apabila anda mempunyai maklumat di dalam buku ini, anda lebih mampu untuk bertutur dengan doktor anda tentang perkara-perkara seperti akupunktur, refleksologi, homeopati, dan ubat-ubatan herba.

Terdapat juga amalan kerohanian di dalam buku ini seperti meditasi, yoga dan reiki yang tidak hanya untuk mewujudkan sistem kepercayaan tetapi telah dikaitkan dengan meningkatkan sistem imun anda dan membantu untuk menambah kualiti hidup anda.

Ketahui mengenai terapi tertentu yang boleh anda lakukan di rumah seperti aromaterapi, visulization, terapi cahaya, detoksifikasi, Feng Shui, terapi seni, iridology, Rolfing, dan terapi urut.

Terdapat juga laporan 11 halaman khas hanya pada terapi muzik.

Satu segmen yang sangat penting dalam buku ini adalah kepada mencari pengamal kanan berlesen dan apa yang boleh dilindungi oleh syarikat insurans.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar