Adakah Keajaiban MSM Bekerja Untuk Candida Anda? Fakta dan Pengalaman

Adakah Keajaiban MSM Bekerja Untuk Candida Anda? Fakta dan Pengalaman

Adakah MSM bekerja keajaiban untuk merawat candida? Soalan itu adalah apa yang artikel ini akan membincangkan tentang, berdasarkan kawan. Beliau telah mengambil MSM selama lebih 2 minggu sekarang dan ia masih nampaknya tidak mempunyai apa-apa kesan lagi. Dia tertanya-tanya jika dia perlu menyimpan mengambilnya selepas dia selesai kumpulan. Dia menimbulkan masalah dan bertanya, apakah pengalaman orang lain dengan MSM, adakah ia mengambil sedikit masa untuk mula bekerja? (dia mengambil dos yang agak tinggi).

Ada orang yang saya tanya, biasanya mereka tidak melihat kesan yang besar dengan MSM. Tetapi, pada beberapa tanda-tanda tertentu, MSM berfungsi tertanya-tanya. Sebagai contoh, seorang kawan saya, Jane, dia tidak perasan apa-apa kesan tertentu daripada mengambil MSM, kecuali alahan dan asma dia adalah jauh lebih baik dan dia pergi meds dia (ubat) dalam tempoh 3 hari. Beliau mengambil 5000 mg sehari pada 1000 pil mg sepanjang hari.

Pengalaman lain yang datang dari Linda. Bagi beliau, MSM tidak berbuat banyak untuk candida, dia terpaksa mengakui, tetapi MSM melakukan keajaiban untuk alahan itu dalam masa seminggu. Beliau berpendapat ia bergantung di mana candida anda tidak - perubahan pH akan membuat lebih sukar untuk candida untuk tinggal di luar saluran pencernaan, tetapi jika candida anda bukan sistemik ia mungkin tidak banyak membantu.

Tabah dengannya - sesetengah orang mengatakan ia boleh mengambil masa 2 bulan untuk memberi kesan yang ketara, dan walaupun ia tidak menghapuskan candida yang ia segala macam lain-lain perkara yang baik, meningkatkan kesihatan kulit, rambut dan lain-lain anda .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar