Merawat terseliuh Dengan Homeopathy

Merawat terseliuh Dengan Homeopathy

Belajar untuk merawat terseliuh dengan homeopati boleh menyelamatkan jam anda masa terbuang dihabiskan menunggu, beribu-ribu yuran profesional dan banyak kesakitan dan penyembuhan perlahan. Terdapat dua pilihan untuk rawatan homeopati - anda boleh mendapatkan bantuan profesional atau anda boleh belajar untuk menggunakan rumah bersama menetapkan ubat-ubatan di rumah. Sebenarnya, ia adalah yang terbaik untuk kedua-duanya. Ia baik untuk dapat membantu diri sendiri, terutama apabila homeopati anda bercuti. Tetapi anda tidak boleh melayan setiap keadaan dengan ubat-ubatan biasa.

Merawat terseliuh boleh menjadi salah satu daripada syarat-syarat ini, jika ia telah berkembang menjadi keadaan yang kronik atau jika ia telah rumit dengan rawatan lain. Tetapi anda mungkin boleh untuk menyelesaikannya sama sekali, atau sekurang-kurangnya membantu terseliuh kebelakangan ini, dengan menggunakan ubat homeopati yang sesuai. Sebarang kecederaan sentiasa terbaik bermula dengan ubat homeopati Arnica. Ini mungkin semua yang anda perlu benar-benar menyelesaikan terseliuh itu.

Walau bagaimanapun, sesetengah keseleo tidak akan betul-betul sembuh dengan Arnica. Dalam kes ini, anda perlu menjadi sangat sedar akan gejala terseliuh itu. Sebagai contoh, ubat homeopati Rhus tox adalah salah satu ubat yang sesuai untuk keseleo yang berasa lebih sengit daripada menyakitkan. Jadi, anda mendapati diri anda (atau bahagian) yang berjalan-gelisah, untuk mengurangkan kekakuan. Rhus tox sering dikenali sebagai 'pintu berkarat' ubat seperti ketika anda langkah pertama, sendi anda berasa sangat masih. Ini meningkatkan dengan pergerakan lebih. Tetapi akhirnya kesakitan menghalang pergerakan selanjutnya, dan kekukuhan menyelesaikan dalam. Dan kitaran itu berterusan.

Keadaan sejuk membuat terseliuh berasa lebih teruk lagi, dan panas, walaupun panas, aplikasi meringankannya. The keseleo ciri tox Rhus cenderung untuk berlaku lebih-usaha orang, lebih-penggunaan atau lebih-latihan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar